بلدنا نيوز
فنون

سرقة شقة محمد على في برشلونة

شقة الفنان محمد علي تتعرض للسرقة في برشلونة
شقة الفنان محمد علي تتعرض للسرقة في برشلونة

تعرض الفنان محمد على لحادث سرقة بمنزله أثناء إقامته في مدينة برشلونة الإسبانية وكشف عن صدمة كبيرة من تأخر رد فعل الشرطة في الاستجابة لبلاغه وصل لأكثر من 3 ساعات بل إنهم لم يتخذوا رد فعل سريع في القبض على اللص
ونشر الفنان محمد على على صفحته الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي "فيس بوك" صورة توضح بعثرة بمحتويات الشقة وكتب " مساء الرضا على الغالين زى ما بنقول الحلو نقول الوحش ...امبارح الشقه اتسرقت واتسرق منها حاجات مش عايز اتكلم.. ولكن المصيبه اللى مش مصدقها إننا بلغنا الشرطه وجاءت بعد ٣ ساعات.. يعنى الحرامى زمانه سافر فرنسا... واللى جننى زياده إنهم مش عملوا حاجه... اتفرجوا على الفيديو بتاع العماره وشافوا الحرامى بس مخفى ملامحه.... واتكلوا على الله ....تقريباً المفروض كنت أبقى مهم عشان يهتموا والله ما كنتش أعرف... و كنت متخيل إن الشرطه مسيطره هنا فوق الخيال لكن للأسف... هنرجع نحمى نفسنا كالعادة ....نقطه وحشه فى حق برشلونه وأتمنى يعالجوها"
يذكر أن محمد على يعيش حاليا في مدينة برشلونة الإسبانية بعدما وقع بروتوكول تعاون مع كبرى شركات التصميم العقارى في مدينة برشلونة الإسبانية لعمل دراسة لتنفيذ أحد المشروعات البنائية العملاقة في إقليم كتالونيا.

3adff185888dc68f856d5c55d737c08c.jpeg
bc0376493bf705fed075826859f49d51.jpeg
بلدنا نيوز الفنان محمد علي برشلونة حادث سرقة

فنون